Nova godina donosi i nove poslovne uspjehe. Budite dio Poslovnog centra znanja i osigurajte si u novoj godini poslovnu stabilnost i rast. Poslovni centar znanja Vam u 2016. godini donosi nove seminare i teme koje još niste imali priliku slušati. Naše seminare prepoznaju direktori najvećih hrvatskih organizacija, ali i mali poduzetnici kojima nedostaje znanja iz financija, računovodstva, marketinga, prodaje i sredstvima iz EU fondova.
Poslovni centar znanja u novoj 2016. godini otvara nove seminare i teme koje još nisu imali priliku slušati. Za vas smo izdvojili seminare koji će se održavati tijekom siječnja i veljači koji će vam omogućiti lagan i kreativan početak godine i to po nižim cijenama.
Budite dio Poslovnog centra znanja i osigurajte si poslovnu stabilnost i rast.
Ulaganje u znanje višestruko se isplati.
Kalendar seminara veljača i ožujak 2016.:
22.veljače 2016. "Kontroling prodaje, kupaca i marketinga"
23.veljače 2016. Marketing - ŠMarketing (Brand, budžet, primjeri, uspješnost kampanje)
24. veljače 2016. "NLP Kako upravljati svojim vremenom"
25. veljače 2016. "Prilike iz EU fondova za poduzetnike – potpore za istraživanje i razvoj"
4. ožujka 2016. "PRODAJNE VJEŠTINE ZA TELESALES"
8. ožujka 2016. „NLP Storytelling kao moćan alat u poslovanju"
9. ožujka 2016. „"EU fondovi – potpore za ulaganja u povećanje kvalitete i dodatne ponude HOTELA“
15.ožujka 2016. "Kako pročitati neverbalnu komunikaciju u prodaji"
16. ožujka 2016. "Obračun i računovodstvena evidencija troškova rada"
21. ožujka 2016. "Komunikacija u kontrolingu – ne ubijajte glasnika"
22. ožujka 2016. "Kako povući sredstva iz EU fondova za turizam"
24. ožujka 2016."KAKO OSIGURATI DUGOROČAN RAST I RAZVOJ"
VIŠE O SEMINARIMA
Upravljanje vremenom i samoorganizacija u današnjem je načinu života neizmjerno važna. Mnogi poduzetnici su barem jednom poželjeli da dan traje više od 24 sata, osjećaju se kao da im vrijeme proleti, a obaveze im se samo gomilaju.
Kasnite i pritišću vas rokovi, vrijeme je da učinite korak naprijed i organizirate svoje radne zadatke. Koje obaveze vam kradu vrijeme? Multi tasking smanjuje efikasnost, tehnologija vas ometa u kontinuitetu rada, možete li promijeniti svoj način rada i postići ravnotežu?
Što ćemo naučiti na treningu:
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
Važno je znati da nije svaka prodaja kvalitetna. Kvalitetna prodaja donosi rezultat: dobru profitabilnost, odvlači pažnju konkurenata, dobru naplatu i sl. Zadatak kontrolinga je detektirati kvalitetnu prodaju i pomoći odjelu prodaje i marketinga u određivanju strategije.
Što ćemo naučiti na seminaru:
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
Sve što trebate znati o marketinškoj kampanji, brandu, budžetu, kupcu i konkurenciji. Ovaj dinamičan i praktičan seminar osmišljen je s ciljem osnaživanja vas marketingaša i komunikacijskih stručnjaka koji ponajviše osjećate posljedice slabog ili nedovoljnog investiranja u razvoj brendova kojima rukovodite. Naučit ćete dijagnosticirati, artikulirati, argumantirati te provoditi u djelo svoje marketinške planove imajući u vidu raspoloživi budžet, kupca, knkurenciju i brend. Seminar će vam omogućiti raspolaganje «matematičkim» razlozima za odobrenje budžeta, a financijski direktori postat će vam najbolji sugovornici. Detaljno ćemo se upoznati s metodom procjene uspješnosti marketinških ulaganja koju primjenjuju svi veliki brendovi na svijetu. Na primjerima poznatih brendova testirat ćemo naše znanje, a zatim ćemo polemizirati o izazovima koji imaju neki od brendova polaznika seminara.
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
Seminar je namijenjen prvenstveno poduzetnicima, ali i ostalima koji se žele upoznati sa mogućnostima financiranja i načinu prijave projekata na strukturne fondove, uz naglasak na natječaj Ministarstva gospodarstva za istraživanje i razvoj:
Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja
Polaznici seminara će na kraju dana razumjeti:
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
Danas nema poduzetnika koji ne prodaje putem telefona. Čak i kad mislite da samo „razgovarate“ s kupcima, Vi zapravo uvjeravate korisnika da kupi Vaš proizvod ili uslugu. Ili kad odgovarate na njihove informativne upite. Ili rješavate reklamaciju. Kad god razgovaramo s nekim, našim poslovnim klijentima ili privatnim korisnicima, uvijek ih pokušavamo zainteresirati za ono što nudimo. Imali mi pritom Pozivni centar sa stotinu agenata ili samo jedan telefon, svrha je uvijek ista. Prodaja. Veći prihod. Profit! Jeste li sigurni da znate kako? Ili kako možete još bolje? A kako pritom izbjeći klasičan konflikt Teleprodaje s ostalim kanalima prodaje?
Zašto investirati u edukaciju?
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
Ako razmislite koja je razlika između osrednjih i najboljih javnih govornika brzo ćete doći do zaključka da su to njihove priče ispričane na način koji inspirira, potiče i koje pamtite. Program je namijenjen svima kojima je posao da prenose ideje, utječu, promoviraju, uvjeravaju, prodaju, prezentiraju, inspiriraju i vode druge ljude. Polaznici će naučiti kako da komuniciraju i ostvare utjecaj korištenjem naprednog moćnog komunikacijskog alata: priče. Kroz ovaj trening polaznici će pronaći, oblikovati, prilagoditi te znati ispričati jednu ili više vlastitih priča namijenjenih prenošenju specifične poruke o sebi, svom brandu, viziji, proizvodu ili važnoj ideji.
Iz sadržaja:
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
Kako biste se adekvatno pripremili za prijavu na natječaj, za vas smo pripremili seminar o pripremi projekta. Za ovaj natječaj osigurana su sredstva u visini 304.000.000, 00 kuna. Polaznici će kroz interaktivan i praktičan rad dobiti znanja i vještine o cjelokupnom procesu: od izrade do provedbe projekata.
Šta ćemo na seminaru naučiti:
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
Želite li znati što čini prodavača doista uspješnim? Ovdje će naučiti kakav pristup i koje vještine su potrebne da bi pripadao grupi vrhunskih prodavača.
Uspješna prodaja opisuje četiri prodajne faze (prvi kontakt, ispitivanje potreba kupca, prezentacija, faza odluke) koje vas sustavno vode do željenog cilja. U kontaktu s ljudima veoma je bitan prvi kontakt. Prvih 15-ak sekundi je presudno. Zašto? U tom trenutku donosi se ključna odluka o dojmu koji se ostavlja na sugovornika.
Na što obratiti pažnju kod prvog kontakta sa klijentom:
Za prvi kontakt nemate drugu šansu. Izoštrite svoje prodajne vještine na praktičnom treningu i budite uspješan prodavač.
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
16. ožujka 2016. "Obračun i računovodstvena evidencija troškova rada"
Trošak rada je najčešće najveća troškovna stavka poduzeća zato je potrebno detaljno upoznati i pravilno upravljati troškovima rada. Na primjerima iz prakse biti će prikazani načini evidencije i potrebna dokumentacija za obračun plaće, što je i kako se evidentira drugi dohodak, što sadrži i kako koristiti JOPPD obrazac.
Informirajte se na vrijeme, ne riskirajte, pravilno upravljajte troškovima.
Što ćemo naučiti:
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
Zašto je za kontrolere važno da znaju kvaitetno komunicirati? Jedan od najvažnijih razloga je činjenica da ne donose uvijek dobre vijesti. Kako ih komunicirati, kako voditi i usmjeravati kontrolerske sastanke, kada reći, a kada odgoditi poruku, kako pratiti neverbalnu komunikaciju sugovornika i pomoći mu da jasno kaže poruku?
Iz radionice izdvajamo:
Naglasak na seminaru biti će na Turizam. Cilj poticaja je poboljšanje kvalitete turističke ponude, kao što je na primjer podizanje kvalitete hotela i usluga smještaja privatnih iznajmljivača. Sufinancira se 40% prihvatljivih troškova. Također se može prijavljivati i projekte vezane uz revitalizaciju kulturne baštine uz sufinanciranje od 100%.
Polaznici seminara će na kraju dana razumjeti:
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
Kroz izlaganje, dijalog i vježbu upoznati ćemo polaznike sa obilježjima i pravilima koncepta izvrsnosti te osnovnim informacijama i znanjima potrebnim za njegovu primjenu i provedbu:
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.