16.02.2016

Osigurajte si u novoj poslovnoj godini stabilnost

Nova godina donosi i nove poslovne uspjehe. Budite dio Poslovnog centra znanja i osigurajte si u novoj godini poslovnu stabilnost i rast. Poslovni centar znanja Vam u 2016. godini donosi nove seminare i teme koje još niste imali priliku slušati. Naše seminare prepoznaju direktori najvećih hrvatskih organizacija, ali i mali poduzetnici kojima nedostaje znanja iz financija, računovodstva, marketinga, prodaje i sredstvima iz EU fondova.

Poslovni centar znanja u novoj 2016. godini otvara nove seminare i teme koje još nisu imali priliku slušati. Za vas smo izdvojili seminare koji će se održavati tijekom siječnja i veljači koji će vam omogućiti lagan i kreativan početak godine i to po nižim cijenama.

Budite dio Poslovnog centra znanja i osigurajte si poslovnu stabilnost i rast.

Ulaganje u znanje višestruko se isplati.

Kalendar seminara veljača i ožujak 2016.: 

22.veljače 2016. "Kontroling prodaje, kupaca i marketinga"

23.veljače 2016. Marketing - ŠMarketing (Brand, budžet, primjeri, uspješnost kampanje)

24. veljače 2016. "NLP Kako upravljati svojim vremenom"

25. veljače 2016. "Prilike iz EU fondova za poduzetnike – potpore za istraživanje i razvoj" 

4. ožujka 2016. "PRODAJNE VJEŠTINE ZA TELESALES"

8. ožujka 2016. „NLP Storytelling kao moćan alat u poslovanju"

9. ožujka 2016. „"EU fondovi – potpore za ulaganja u povećanje kvalitete i dodatne ponude HOTELA“

15.ožujka 2016. "Kako pročitati neverbalnu komunikaciju u prodaji"

16. ožujka 2016. "Obračun i računovodstvena evidencija troškova rada"

21. ožujka 2016. "Komunikacija u kontrolingu – ne ubijajte glasnika"

22. ožujka 2016. "Kako povući sredstva iz EU fondova za turizam"

24. ožujka 2016."KAKO OSIGURATI DUGOROČAN RAST I RAZVOJ" 

VIŠE O SEMINARIMA

24. veljače 2016. "NLP Kako upravljati svojim vremenom" 

Upravljanje vremenom i samoorganizacija u današnjem je načinu života neizmjerno važna. Mnogi poduzetnici su barem jednom poželjeli da dan traje više od 24 sata, osjećaju se kao da im vrijeme proleti, a obaveze im se samo gomilaju.

Kasnite i pritišću vas rokovi, vrijeme je da učinite korak naprijed i organizirate svoje radne zadatke. Koje obaveze vam kradu vrijeme? Multi tasking smanjuje efikasnost, tehnologija vas ometa u kontinuitetu rada, možete li promijeniti svoj način rada i postići ravnotežu? 

Što ćemo naučiti na treningu:

  • načine upravljanja svojim vremenom
  • kako povećati osobnu efikasnost, smanjiti umor i stres
  • kako eliminirati „kradljivce vremena“
  • kako planirati obaveze i određivati prioritete 

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

22. veljače 2016. "Kontroling prodaje, kupaca i marketinga"

Važno je znati da nije svaka prodaja kvalitetna. Kvalitetna prodaja donosi rezultat: dobru profitabilnost, odvlači pažnju konkurenata, dobru naplatu i sl. Zadatak kontrolinga je detektirati kvalitetnu prodaju i pomoći odjelu prodaje i marketinga u određivanju strategije.

Što ćemo naučiti na seminaru:

  • usmjerenost kupcima – potrebe potrošača i kako ih motivirati na kupnju
  • mjerenje profitabilnosti kupaca – Pravilo banane
  • ABC analiza kupaca
  • vrednovanje kupaca prema raznim kriterijima – tko su naši najbolji kupci? Da li oni koji najviše kupuju ili oni na kojima najviše zarađujemo – SIMULACIJSKI MODEL – što ako izbacimo jedne ili druge? Kakva će nam biti operativna dobit?
  • Integrirani marketing, Content marketing i Marketinški miks
  • putanja razvoja novog proizvoda i unaprijeđenje starog asortimana
  • individualni rad: BCG matrica u funkciji marketinga
  • marketing odluke (donošenje, realizacija, kontrola) – uvjeti neizvjesnosti, uvjeti rizika i uvjeti izvjesnosti – simulacijski modeli

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE. 

23. veljače 2016. Marketing - ŠMarketing (Brand, budžet, primjeri, uspješnost kampanje) 

Sve što trebate znati o marketinškoj kampanji, brandu, budžetu, kupcu i konkurenciji. Ovaj dinamičan i praktičan seminar osmišljen je s ciljem osnaživanja vas marketingaša i komunikacijskih stručnjaka koji ponajviše osjećate posljedice slabog ili nedovoljnog investiranja u razvoj brendova kojima rukovodite. Naučit ćete dijagnosticirati, artikulirati, argumantirati te provoditi u djelo svoje marketinške planove imajući u vidu raspoloživi budžet, kupca, knkurenciju i brend. Seminar će vam omogućiti raspolaganje «matematičkim» razlozima za odobrenje budžeta, a financijski direktori postat će vam najbolji sugovornici. Detaljno ćemo se upoznati s metodom procjene uspješnosti marketinških ulaganja koju primjenjuju svi veliki brendovi na svijetu. Na primjerima poznatih brendova testirat ćemo naše znanje, a zatim ćemo polemizirati o izazovima koji imaju neki od brendova polaznika seminara. 

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE

25. veljače 2016. „Prilike iz EU fondova za poduzetnike – potpore za istraživanje i razvoj“ 

Seminar je namijenjen prvenstveno poduzetnicima, ali i ostalima koji se žele upoznati sa mogućnostima financiranja i načinu prijave projekata na strukturne fondove, uz naglasak na natječaj Ministarstva gospodarstva za istraživanje i razvoj:

Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja 

Polaznici seminara će na kraju dana razumjeti:

  • Koje mogućnosti postoje za financiranje projekata poduzetnika iz strukturnih fondova do 2020. godine
  • Što svaki projekt mora imati kako bi osigurao financiranje iz EU bespovratnih sredstava
  • Koji su trenutno otvoreni i najavljeni natječaji za poduzetnike u 2015. godini
  • Koji su uvjeti za prijavu projekata na natječaje za istraživanje i razvoj
  • Kako čitati natječajnu dokumentaciju i razumjeti prijavne obrasce
  • Na koje elemente projektne prijave treba staviti fokus prilikom razvoja projekta
  • Koju potpornu dokumentaciju je potrebno priložiti uz projektni prijedlog i koje su procedure prijave
  • Koji su ključni uvjeti provedbe projekata iz strukturnih fondova 

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE

4. ožujka 2016. "PRODAJNE VJEŠTINE ZA TELESALES" 

Danas nema poduzetnika koji ne prodaje putem telefona. Čak i kad mislite da samo „razgovarate“ s kupcima, Vi zapravo uvjeravate korisnika da kupi Vaš proizvod ili uslugu. Ili kad odgovarate na njihove informativne upite. Ili rješavate reklamaciju. Kad god razgovaramo s nekim, našim poslovnim klijentima ili privatnim korisnicima, uvijek ih pokušavamo zainteresirati za ono što nudimo. Imali mi pritom Pozivni centar sa stotinu agenata ili samo jedan telefon, svrha je uvijek ista. Prodaja. Veći prihod. Profit! Jeste li sigurni da znate kako? Ili kako možete još bolje? A kako pritom izbjeći klasičan konflikt Teleprodaje s ostalim kanalima prodaje?

Zašto investirati u edukaciju?

  • povećanje prodajnih kompetencija polaznika koji će omogućiti bolju realizaciju pridobivanja i zadržavanja korisnika putem Telesales-a.
  • Postići i premašiti prodajne ciljeve i povećati lojalnost korisnika.
  • Unaprijediti fokusiranost i prodajne kompetencije prodavatelja, konstruktivno upravljati prigovorima te povećati zadovoljstvo kupaca.
  • Uskladiti poslovne procese sa zakonodavnim okvirom i na vrijeme se pripremiti za najavljene izmjene Zakona o zaštiti potrošača u vezi teleprodaje.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE

8. ožujka 2016. „NLP Storytelling kao moćan alat u poslovanju"

Ako razmislite koja je razlika između osrednjih i najboljih javnih govornika brzo ćete doći do zaključka da su to njihove priče ispričane na način koji inspirira, potiče i koje pamtite. Program je namijenjen svima kojima je posao da prenose ideje, utječu, promoviraju, uvjeravaju, prodaju, prezentiraju, inspiriraju i vode druge ljude. Polaznici će naučiti kako da komuniciraju i ostvare utjecaj korištenjem naprednog moćnog komunikacijskog alata: priče.  Kroz ovaj trening polaznici će pronaći, oblikovati, prilagoditi te znati ispričati jednu ili više vlastitih priča namijenjenih prenošenju specifične poruke o sebi, svom brandu, viziji, proizvodu ili važnoj ideji.

Iz sadržaja:

  • Kako da me zapamte?
  • Prijenos informacija vs. prijenos emocija
  • Specifične namjene – priče za prodaju, marketing, liderstvo, podučavanje...
  • Površinska vs. duboka struktura
  • Struktura monomita
  • Likovi i njihove karakteristike
  • Metafora: format i skalabilnost
  • Izometrijska metafora: zaplet, rasplet, transformacija
  • Poruke koju želiš prenijeti: vrijednosti, osobine, vizija, misija, učenja
  • Glumačke tehnike: kako da priča oživi
  • Proces identifikacije osobne priče
  • Vježbe 

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE

9. ožujka 2016. „"EU fondovi – potpore za ulaganja u povećanje kvalitete i dodatne ponude hotela“ 

Kako biste se adekvatno pripremili za prijavu na natječaj, za vas smo pripremili seminar o pripremi projekta. Za ovaj natječaj osigurana su sredstva u visini 304.000.000, 00 kuna. Polaznici će kroz interaktivan i praktičan rad dobiti znanja i vještine o cjelokupnom procesu: od izrade do provedbe projekata.

Šta ćemo na seminaru naučiti:

  • mogućnosti financiranja iz EU fondova za male i srednje poduzetnike
  • Područja financiranja za male i srednje poduzetnike iz operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.- 2020.
  • Strategija razvoja hrvatskog turizma do 2020. godine
  • Otvoreni i najavljeni natječaji za MSP u 2016. godini u domeni turizma
  • Primjeri uspješne prijave/ Poljska iskustva u pripremi projekata
  • Natječaji u tijeku: potpore za ulaganja u objekte iz skupine hoteli  
  • Koji su uvjeti za prijavitelje: pregled poziva za dostavu projektnih prijedloga
  • Kriteriji za odabir projekata
  • Zatvaranje financijske konstrukcije projekta
  • Kako izraditi projektni prijedlog?
  • Priprema investicijske studije i marketinške strategije
  • Savjeti za uspješnu prijavu projekta
  • Što nakon predane prijave? Koji su uvjeti za uspješnu provedbu projekta? 

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE

15. ožujka 2016. "Kako pročitati neverbalnu komunikaciju u prodaji"

Želite li znati što čini prodavača doista uspješnim? Ovdje će naučiti kakav pristup i koje vještine su potrebne da bi pripadao grupi vrhunskih prodavača.

Uspješna prodaja opisuje četiri prodajne faze (prvi kontakt, ispitivanje potreba kupca, prezentacija, faza odluke) koje vas sustavno vode do željenog cilja. U kontaktu s ljudima veoma je bitan prvi kontakt. Prvih 15-ak sekundi je presudno. Zašto? U tom trenutku donosi se ključna odluka o dojmu koji se ostavlja na sugovornika.

Na što obratiti pažnju kod prvog kontakta sa klijentom: 

  • Držanje i hod Hodaj kao kralj i takvim će vas i vidjeti.
  • Odjeća mora biti prikladna situaciji i sugovorniku. Odijelo čini čovjeka.
  • Prijateljski smješak kako bi se klijent uvijek osjećao dobrodošlo.
  • Pravilno rukovanje
  • Kako zapamtiti ime sugovornika
  • Kako odabrati mjesto gdje ćete sjesti na sastanku
  • Neobavezna pitanja
  • Tabu teme
  • Probijanje leda

Za prvi kontakt nemate drugu šansu. Izoštrite svoje prodajne vještine na praktičnom treningu i budite uspješan prodavač. 

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

16. ožujka 2016. "Obračun i računovodstvena evidencija troškova rada" 

Trošak rada je najčešće najveća troškovna stavka poduzeća zato je potrebno detaljno upoznati i pravilno upravljati troškovima rada. Na primjerima iz prakse biti će prikazani načini evidencije i potrebna dokumentacija za obračun plaće, što je i kako se evidentira drugi dohodak, što sadrži i kako koristiti JOPPD obrazac.

Informirajte se na vrijeme, ne riskirajte, pravilno upravljajte troškovima.

Što ćemo naučiti:

  • Zapošljavanje, prava i obveze poslodavca
  • Bitni elementi Ugovora o radu
  • Prijava/odjava radnika
  • Evidencija o radu i ostala dokumentacija za obračun plaće
  • Obračun plaće; Neoporezivi primici radnika
  • Drugi dohodak
  • JOPPD obrazac
  • Analiza troška rada 

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE

21. ožujka 2016. "Komunikacija u kontrolingu – ne ubijajte glasnika" 

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE

Zašto je za kontrolere važno da znaju kvaitetno komunicirati? Jedan od najvažnijih razloga je činjenica da ne donose uvijek dobre vijesti. Kako ih komunicirati, kako voditi i usmjeravati kontrolerske sastanke, kada reći, a kada odgoditi poruku, kako pratiti neverbalnu komunikaciju sugovornika i pomoći mu da jasno kaže poruku?

Iz radionice izdvajamo:

  • kako kontroleri komuniciraju
  • kontroleri kao donositelji loših vijesti
  • jesmo li spremni slušati ili namećemo svoja razmišljanja
  • prepoznajete li osobne zapreke u komuniciranju?
  • pogrešne informacije - noćna mora kontrolera – mora li biti tako?
  • na koji način samopoštovanje i samopouzdanje utječu na komunikacijski proces?
  • tko sam ja? koliko vrijedim? koliko vrijede drugi?
  • kontrolerski sastanak je timski rad – vjerujem li timu i kako mu doprinosim svojim znanjem, osobnošću i komunikacijom
  • kada i koji komunikacijski model treba odabrati da bi komunikacija bila uspješna?
  • žene VS muškarci kontroleri – kako komuniciraju žene, a kako muškarci?
  • individualna i grupna vježba: vjerujete li u mitove o komunikaciji? 

22. ožujka 2016. "Kako povući sredstva iz EU fondova za turizam" 

Naglasak na seminaru biti će na Turizam. Cilj poticaja je poboljšanje kvalitete turističke ponude, kao što je na primjer podizanje kvalitete hotela i usluga smještaja privatnih  iznajmljivača. Sufinancira se 40% prihvatljivih troškova. Također se može prijavljivati i projekte vezane uz revitalizaciju kulturne baštine uz sufinanciranje od 100%.

Polaznici seminara će na kraju dana razumjeti:

  • Što su to eu fondovi i kako funkcioniraju
  • Što su to bespovratna sredstava
  • Kako aplicirati na natječaj
  • Potrebna dokumentacija za prijavu
  • Ključne pretpostavke i uvjeti za apliciranje na natječaj
  • Primjeri i konkretno savjetovanje o mogućnostima prijave
  • Važne napomene i praktične upute za planiranje projekata

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

24. ožujka 2016. "KAKO OSIGURATI DUGOROČAN RAST I RAZVOJ" 

Kroz izlaganje, dijalog i vježbu upoznati ćemo polaznike sa obilježjima i pravilima koncepta izvrsnosti te osnovnim informacijama i znanjima potrebnim za njegovu primjenu i provedbu:

  • Rekonstrukcija granica tržišta (analize eksternog i internog okruženja fokusiranjem na budućnost)
  • Usmjerenost na veliku sliku a ne na brojke (kreiranje strateškog panela s ključnim konkurentskim čimbenicima za pojedinu djelatnost i  strateške mape s ključnim inicijativama i aktivnostima koje predstavljaju pokretače za ostvarenje planiranih ciljeva i pokazatelja)
  • Kako poticati da se ode korak dalje od postojeće potražnje (ne samo odgovarati na potrebe tržišta, nego ih stvarati)
  • Napraviti ispravan poslovni koncept (kreirati strategiju koja prema strateškim namjerama i procjeni rizika razumno usklađuje prigode i ambicije s mogućnostima organizacije)
  • Svladati ključne organizacijske prepreke i realizirati definirani koncept (što treba napraviti da dobra ideja postane stvarnost i svojina cijele organizacije a ne samo nerealiziran san pojedinaca)
  • Mjeriti i upravljati s izvrsnosti po EFQM modelu (kako primjenom modela ispoštovati pravilo ekonomike poslovanja „ne radi ono što ne možeš mjeriti“) 

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE